Friday 14 March 2014

Pengedar Shaklee di Balakong, Sri Kembangan dan kawasan sekitar


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Sebelum ke story seterusnya, meh saya nk kenalkan diri dlu.....hehehe
Tak kenal maka tak cinta, kann...

Nama saya Masharah Bt Mamat..boleh panggil saya Sharah....
Blog ni lahir bilamana saya rasa terpanggil utk kongsi kebaikan dan faedah yg saya dapat hasil ber'Shaklee'..
Alhamdulillah, semoga perkongsian sedikit sebanyak dr blog yg setahun jagung saya ni, dapat memberi manfaat buat anda di luar sana....

jika berminat atau teringin nak cuba Shaklee,
jangan segan2 hubungi saya yea...
sentiasa bersedia utk anda... 

Yang mana tinggal sekitar Balakong, Sri Kembangan,dan disekitarnya saya boleh hantar terus ke tangan anda...

WhatsApp/ SMS : 011-25668914

2 comments:

  1. waaaaaaa sye dh try shaklee...seconde pembelian nk jd ahli... :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...bleh aje...bulan ni promosi ESP....buy 6 free 1...dpt free membership lgi...lau x dftr rm65...untg x?ehe....dpt ESP lgi....byk?em xpe...bleh share ngn kuarge..sdra mara...or kwn2...inshallah 1001 kebaikan ESP....

      Delete